Xestiona as túas cookies
Elixe a túa ubicación:
Selecciona un idioma:
Pasajeros atención al cliente Arriva

Qué podemos facer para mellorar a túa experiencia con Arriva?

madrid

As túas suxestións e queixas

A mellora continua é fundamental para ofrecerche un servizo de mobilidade de calidade. Polo tanto, estaremos encantados de escoitar as túas suxestións e/ou queixas para mellorar a túa experiencia con Arriva.

Podes facer as túas queixas ou suxestións sobre este servizo no seguinte formulario.

Agradecémoslle que valore a súa satisfacción co proceso de queixas e reclamacións aquí.





Arriva, conectando persoas


Política de tratamento de queixas e reclamacións

Octubre 2024

1 Introdución

Para desenvolver o noso servizo de xestión de queixas e reclamacións coa maior eficacia posible, Arriva Madrid informa neste documento aos seus usuarios e resto de partes interesadas do proceso para o tratamento das súas queixas ou reclamacións. Este proceso comprende todas as actividades relacionadas coa prestación do servizo regular de viaxeiros por estrada que ofrecemos na Comunidade de Madrid.

2 Servizo de Atención ao cliente

Arriva Madrid dispón dun Servizo de Atención ao Cliente para que a resolución de queixas e reclamacións presentadas se realice de forma doada, rápida e eficaz.

Dispomos de distintos medios de contacto para facilitar información, resolver dúbidas, atender queixas, reclamacións e/ou suxestións, facilitar xustificantes e consultas sobre obxectos perdidos dos nosos usuarios.

O persoal de atención ao cliente facilitará sempre un trato correcto cara ao usuario co fin de solucionar na maior brevidade posible a súa queixa ou reclamación.

3 Presentación de queixas, reclamacións e suxestións

3.1 Prazos e presentación

Dispomos de diferentes vías para que os nosos usuarios poidan interpoñer unha queixa, reclamación ou unha suxestión:

  • Libro de reclamacións: Dispoñible en todos os autobuses e intercambiador de Príncipe Pío.
  • Web: A través da nosa páxina web accédese á ligazón do Consorcio Rexional de Transportes que facilita a comunicación do usuario tanto co operador como con dito organismo.
  • Correo electrónico: cliente@arriva.es
  • Teléfonos de Atención ao cliente.
  • Redes Sociais: Presenza nas principais plataformas accesibles desde a nosa propia web.


Todas as queixas, reclamacións e suxestións son rexistradas, analizadas, tramitadas e contestadas en menos de 20 días hábiles.

3.2 Tratamento, peche e notificación

Unha vez que se recibe unha queixa, reclamación ou suxestión, solicítase información aos distintos departamentos implicados para a súa contestación.

Unha vez analizada a queixa ou reclamación e investigadas as súas causas, solicitando información ao persoal intervinte no suceso se é necesario, procederase á súa contestación preferiblemente por correo electrónico, salvo que non se dispoña de dita información.

Unha vez contestada a reclamación, e salvo que o usuario se volva a poñer en contacto co departamento de Atención ao cliente, darase por pechado o proceso de reclamación.

3.3 Compromiso de mellora continua

A Dirección de Arriva Madrid asegúrase da mellora continua dos servizos prestados, incluíndo o proceso de tratamento de queixas e reclamacións mediante a dotación de recursos necesarios, incluíndo a capacitación do persoal involucrado e a aprobación desta política. Así mesmo, comprométese a revisar e mellorar continuamente o seu proceso de tratamento de queixas e reclamacións para adaptarse ás necesidades cambiantes dos usuarios e ás mellores prácticas do sector.

A Dirección de Arriva Madrid revisará periodicamente os resultados e a eficacia do proceso de xestión de queixas para identificar oportunidades de mellora e asegurar a satisfacción do cliente.

3.4 Responsabilidade

Todo o persoal é responsable de cumprir con esta política e de participar activamente no proceso de mellora continua do tratamento de queixas.

3.5 Comunicación e transparencia

Esta política será comunicada a todo o persoal de Arriva Madrid e estará dispoñible para todos os usuarios e partes interesadas a través dos nosos canles de comunicación habituais.

4. Prazos para a xestión de queixas e reclamacións.

Recepción de queixas e reclamacións: Todas as queixas e reclamacións recibidas serán rexistradas de xeito inmediato. Remitirase unha confirmación da recepción da queixa nos casos en que a comunicación a realice o usuario mediante correo electrónico, nun prazo non superior a 48 horas. Con todo, é importante sinalar que este non se considera un canal oficial para a presentación de queixas.
Avaliación inicial: Tras a recepción, realizarase unha avaliación preliminar da queixa ou reclamación nun prazo non superior a 48 horas. Durante este tempo, determinarase a viabilidade e o ámbito da queixa para proceder á súa xestión adecuada.
Resposta e resolución: Unha vez completada a avaliación inicial, procederase á resolución da queixa ou reclamación. O interesado recibirá unha resposta formal nun prazo máximo de 20 días hábiles, na que se incluirán os resultados da investigación e, se procede, as accións correctivas adoptadas.
Peche de queixas e reclamacións: A queixa ou reclamación considerarase pechada unha vez que o interesado recibise a resposta correspondente e, de ser o caso, implementásense as medidas correctivas necesarias. Realizarase un seguimento para asegurar a satisfacción do interesado.

Para máis información sobre os compromisos de Calidade dos servizos prestados por Arriva Madrid pode consultar a nosa Carta de Servizos situada na nosa páxina web en https://arriva.es/es/sostenibilidad/politicas-y-certificaciones 



Conecta con Arriva

Suscríbete a nuestra newsletter para conocer las novedades y todo lo que ocurre en Arriva y que está pensado para ti.

RGPD
¡Noraboa! suscribícheste a esta newsletter.
Xa estás suscrito a esta newsletter.
Produciuse un erro ao realizar a subscrición.